Diferència entre revisions de la pàgina «L’EDUCACIÓ COM A METÀFORA»
De Cafè Filosòfic Pensa
(Es crea la pàgina amb «{{Acte |Data=2021/10/30 |Titol=L'EDUCACIÓ COM A METÀFORA: CONVIURE EN UN MÓN D'INCERTESA |Ponent=Pere Lluís Reverté |Descripcio presentacio=Pere Lluís i Reverté...».) |
|||
Línia 1: | Línia 1: | ||
{{Acte | {{Acte | ||
|Data=2021/10/30 | |Data=2021/10/30 | ||
+ | |Lloc=La Central del Raval | ||
|Titol=L'EDUCACIÓ COM A METÀFORA: CONVIURE EN UN MÓN D'INCERTESA | |Titol=L'EDUCACIÓ COM A METÀFORA: CONVIURE EN UN MÓN D'INCERTESA | ||
|Ponent=Pere Lluís Reverté | |Ponent=Pere Lluís Reverté |
Revisió de 18:20, 20 gen 2022
Data | 2021/10/30 |
---|---|
Lloc | La Central del Raval |
Titol | L'EDUCACIÓ COM A METÀFORA: CONVIURE EN UN MÓN D'INCERTESA |
Ponent | Pere Lluís Reverté |
Descripció | Pere Lluís i Reverté és doctor en ciències de l'educació per la Universitat de Barcelona. Mestre, pedagog i filòsof, ha compaginat més de vint d'anys de pràctica docent en diferents tipologies de centres educatius amb una tasca d'investigació teòrica, cada cop més intensa sobre el fet educatiu. |
Bibliografia | LLUÍS, P. (2021). L'educació com a metàfora. Conviure en un món d'incertesa. Barcelona: Edicions de la Universitat de Barcelona. |
Proposta d'una nova mirada als fonaments del discurs educatiu majoritaris en les democràcies occidentals per tal de contribuir a millorar la convivència en un món d'incertesa. Situar el procés metafòric d'emergència de coneixement com eix central del debat de la cognició, per tal d'entendre el conflicte que representa la concepció de veritat i raó de la modernitat.